Service en onderhoud

Layer 1

Service en onderhoud

Op onze service en onderhoud afdeling zijn onze collega’s dagelijks bezig om onze klanten te ondersteunen bij vragen over hun technische installaties. Daarnaast kunnen hier de storingen worden gemeld, waarna zo snel mogelijk één van onze service monteurs wordt ingeschakeld om het probleem te komen verhelpen. Onze service monteurs beschikken over verschillende disciplines, waardoor zij inzetbaar zijn om verschillende technische vraagstukken op te lossen.

Op basis van regie komt een service monteur bij u langs. Dit houdt in dat er een uurtarief en voorrijkosten in rekening worden gebracht. Wij brengen alleen de daadwerkelijk gemaakte uren en gebruikte materialen in rekening. Wilt u meer weten over onze tarieven en de voorrijkosten voor uw woonplaats? Neem dan contact met ons op.

Onderhoudscontract

Om te voorkomen dat uw technische installatie in storing krijgt kunt u er ook voor kiezen om bij ons een onderhoudscontract te nemen voor uw installatie. Voor een vaste prijs per maand of per jaar voeren onze monteurs onderhoudswerkzaamheden uit aan uw installatie. Wij hebben hiervoor verschillende contractvormen beschikbaar die passend zijn bij uw situatie. Het voordeel van een onderhoudscontract is dat uw installaties jaarlijks worden nagekeken en onderhouden. Dit voorkomt dat uw voor onverwachte storingen en kosten komt te staan. Wij bieden onderhoudscontracten aan voor de volgende installaties:

  • CV ketel;
  • Ventilatiesysteem;
  • Airconditioning;
  • Warmtepomp.

Heeft u interesse in een onderhoudscontract voor uw installatie? Neem dan contact met ons op.

Storingsdienst

Heeft u last van een storing buiten onze kantoortijden? Geen probleem! Onze storingsmonteur staat dan voor u klaar. U kunt onze storingsmonteur bereiken door ons algemene nummer te bellen. U wordt vervolgens doorgeschakeld naar de storingsmonteur.

Wellicht dat de storingsmonteur u telefonisch kan helpen. Wanneer hij bij u moet langskomen wordt hiervoor een ander tarief in rekening gebracht dan onze standaard uurtarieven. Onze storingsmonteur kan u op de hoogte brengen van het storingstarief.

Heeft u een storing? Bel 0182 - 372029
of mail naar service@oostromgouderak.nl

Deel uitmaken van ons team? Bekijk de vacatures